Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Carien - WaarBenJij.nu Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Carien - WaarBenJij.nu

Queenstown

Door: carien

Blijf op de hoogte en volg Carien

24 December 2014 | Nieuw Zeeland, Queenstown


24 december

Queeenstown
Queenstown is een klein maar levendig stadje. Hier is op sportgebied van alles te doen, varen, kajakken, bungy jumpen, paraglyden, met de rowlingbaan, met de heli, waterskiën, raften en zelfs met een soort haaienboot uit het water omhoog knallen. Ik weet niet voor alles de juiste naam, maar ja, dit soort dingen laat ik toch lekker aan mij voorbij gaan. Na heel veel moeite een supermarkt gevonden, morgen is het Kerstmis en is alles gesloten, het tanken doen we ook maar vast vandaag. Omdat we te laat waren voor het ontbijt bij het resort, we hadden heerlijk uitgeslapen, gaan we in de stad ontbijten, ja hoor, weer zo'n ontzettend gezond ontbijten waar je de hele dag op kunt teren. 's Middags gaan we met de kabelbaan naar boven, wat een prachtig uitzicht en ja, ze hebben gelijk dat het stadje wel heel erg mooi gelegen is tussen al die bergen aan het meer. Verder rustig aan gedaan. Dit was een korte vandaag, morgen naar Te Anou, waar we overmorgen de cruise over Milford Sound gaan maken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Januari 2015

Christchurch en Akaroa

31 December 2014

Van Omarama naar Christchurch

30 December 2014

Van Dunedin naar Omarama

29 December 2014

Dunedin en Elm excursie

28 December 2014

Van Kaka Point naar Dunedin
Carien

Actief sinds 04 Aug. 2019
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 6573

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

26 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: