Rotoruha - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Carien - WaarBenJij.nu Rotoruha - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Carien - WaarBenJij.nu

Rotoruha

Door: carien

Blijf op de hoogte en volg Carien

11 December 2014 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Nou, het was het avondje wel hoor. We werden opgehaald met een Mitai busje, er stonden lange tafels en de zaal zat vol. Wij zaten met een meisje uit Londen, nog meer Engelsen en 3 Singapoorse vrouwen aan tafel en al snel kwamen de verhalen. Daarna Kregen we een Tour door het Mitaidorp. Eerst uitleg over het koken, voedsel wordt in de aarde bereid en krijgt daardoor een bijzondere smaak. Daarna kregen we een demonstratie met mannen die in een boot voeren en aan wal gingen en toen een voorstelling over het leven van de Maori's, hun dansen, hun muziekinstrumenten en hun wapens. Het was enthousiast gedaan. Daarna was er ruim voldoende te eten en het smaakte heerlijk. Toen kregen we nog een Tour in het donker met uitleg over vele bomen en tenslotte nog een plaats waar, nu boven de grond glowworms waren. Leuk om meegemaakt te hebben.

  • 11 December 2014 - 12:46

    Nelly Mittendorf-Schweppe:

    Wat een fantastische reis zijn jullie aan het maken. Om jaloers op te worden. Maar het zal, zo denk ik, ook wel behoorlijk vermoeiend zijn. Ik ben vandaag, samen met Margareth, weer naar de neuroloog geweest. Er is niets ernstigs geconstateerd, maar er moet, voor alle zekerheid, toch een MRI-scan gemaakt worden. Die heeft geen haast. Ik heb om een afspraak in februari 2015 gevraagd. Frits en Margareth vertrekken a.s. zaterdag naar Nederland en zijn eind januari volgend jaar weer terug. Heb ik tenminste iemand die met mij mee kan gaan. Nog veel plezier. XXXX Ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rotorua

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Januari 2015

Christchurch en Akaroa

31 December 2014

Van Omarama naar Christchurch

30 December 2014

Van Dunedin naar Omarama

29 December 2014

Dunedin en Elm excursie

28 December 2014

Van Kaka Point naar Dunedin
Carien

Actief sinds 04 Aug. 2019
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 6584

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

26 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: