Van Wellington naar Blenheim - Reisverslag uit Blenheim, Nieuw Zeeland van Carien - WaarBenJij.nu Van Wellington naar Blenheim - Reisverslag uit Blenheim, Nieuw Zeeland van Carien - WaarBenJij.nu

Van Wellington naar Blenheim

Door: carien

Blijf op de hoogte en volg Carien

17 December 2014 | Nieuw Zeeland, Blenheim

dat was vanmorgen inderdaad een vroegertje. Maar alles verliep zoals het hoort. Zelfs de koffers kregen we nog dicht! Je hebt geen idee dat je zo'n groot schip opgaat, maar omdat we zo vroeg waren vonden we een goed plekje om te zitten. Het eerste deel is niet spectaculair maar na zo'n 2 uur varen komt het Zuidereiland snel dichterbij. We gaan dus naar het 10e, observation, dek. Ben blij dat ik de raad van Yvonne om een regen/windjack te kopen goed in mijn oren heb geknoopt. Het is al vaak van pas gekomen. Je komt aan in Picton, een klein havenplaatsje. Na een snelle lunch gaan we richting Blenheim. Het is een oninteressant plaatsje. Omdat we problemen hebben met de nieuwe gsm gaan we terug naar Picton, waar het kantoor natuurlijk al gesloten is. Helaas, vandaag geen bijgevoegde foto's omdat mijn i-pad te veel regendruppels opving. Morgen op naar Nelson. Hopelijk mooier weer op onze trouwdag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Blenheim

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Januari 2015

Christchurch en Akaroa

31 December 2014

Van Omarama naar Christchurch

30 December 2014

Van Dunedin naar Omarama

29 December 2014

Dunedin en Elm excursie

28 December 2014

Van Kaka Point naar Dunedin
Carien

Actief sinds 04 Aug. 2019
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 6588

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

26 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: