Auckland dag 2 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Carien - WaarBenJij.nu Auckland dag 2 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Carien - WaarBenJij.nu

Auckland dag 2

Blijf op de hoogte en volg Carien

06 December 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na een heerlijk nachtje vanmorgen vroeg op. We hadden gisteren een kaart gekocht waar we vandaag de hele dag mee konden reizen. Omdat het er 's morgens wat regenachtig uitzag besloten we eerst naar Parnell Road te gaan en daarna naar het museum en eventueel later nog met de Ferry door de haven. Nou, Parnell Road was erg leuk en de zon kwam met volle energie tevoorschijn. Dus de plannen al snel bijgesteld. Parnell Road: allemaal leuke winkels en huizen met veranda's, heerlijke koffie en gezellige mensen. Even hoger lag mount Eden, hoogste punt van de stad met een fenomenaal uitzicht naar alle kanten. Die hebben we dus maar bedongen en het was echt de moeite waard. Vogelgeluiden die we nog nooit gehoord hadden en prachtige vergezichten. Toen we weer beneden waren was het half 3 en onze lunch bestond vandaag uit een heerlijke fruitshake. Toen hebben we de bustocht voortgezet en zo een groot deel van de stad gezien. Omdat de lunch niet zo uitgebreid was hebben we 's avonds heerlijk gegeten bij Lord Nelson. Een gezellig Engels restaurant met echt verrukkelijk eten. Lambsrack mocht niet ontbreken op deze avond en hij was superlekker, ook mijn Angus steak met wilde paddestoelen was heerlijk. Morgen gaan we de huurauto ophalen en naar het noorden. John kwam erachter dat we toch de verkeerde excursie hadden in Bay of Islands en heeft die nog even om weten te boeken. Tot later en voor iedereen die dit weekend Sinterklaas op bezoek krijgt: veel plezier!

• 08 December 2014 - 08:52

Bas En Renee:

Hoi John & Carien,

We lezen met plezier mee en zijn erg benieuwd hoe jullie het hebben!
    Zo te lezen hebben jullie Auckland al goed verkend.
    Maak er wat leuks van met de huurauto en geniet van dat prachtige land!

Groetjes,
    Bas en Renee